Surpriceing Design – a way of confirming your productsÖverraskande design – ett sätt att göra era produkter enhetliga

This morning I opened a Proviva Shot – a swedish probiotics fruit juice – served as the ordinary breakfast at SJ.

ProviaSmiley

I knew they say it is – “stomach’s best friend” – and I was indeed surprised when I opened the lid to find a smiley!

It reminds me of a visit to a Rolls Roys dealer in London who said: Attention to details.

That kind of attention builds a strong brand to me!När jag öppnade min frukost på SJs X2000 till Göteborg fann jag en Proviva Shot – en probiotika juice.

ProviaSmiley

Jag visste att de kallar den “magens bästa vän” men jag var ändå ordentligt överraskad när jag öppnade den och fann en smiley!

Det påminnde mig om ett besök hos en Rolls Roys handlare i London som sa: Attention to details [Vi bryr oss om detaljer].

Det är den här typen av uppmärksamhet om detaljer som bygger ett starkt varumärke för mig!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.